Ostróda, 7 listopada 2007
IGK-341/3/2007
Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na ,,Modernizację drogi gminnej i budowę kanalizacji deszczowej w miejscowości Idzbark-I etap”.
Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie ,,Modernizacja drogi gminnej i budowę kanalizacji deszczowej w miejscowości Idzbark-I etap” została wybrana oferta nr 3 złożona przez: Spółdzielnia Kółek Rolniczych ul. Lubawska 25, 13-220 Rybno. Oferta złożona przez Spółdzielnię Kółek Rolniczych ul. Lubawska 25 13-220 Rybno uzyskała podczas oceny ofert łącznie 500 punktów i została uznana za najkorzystniejszą.
Ponadto ważne oferty w postępowaniu złożyły firmy:
- oferta nr 1 Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Budownictwa Spółka z o.o. ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn- ilość punktów 317,1
- oferta nr 2 Przedsiębiorstwo Robót Sanitarnych i Wodno-Melioracyjnych EKOMEL Sp. z o.o. ul. Kopernika 8, 14-100 Ostróda - ilość punktów - 443,55
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
Dodano pytania i odpowiedzi
Ostróda, dnia 18.10.2007
IGK- 341/3/2007
Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na ,,Modernizację drogi gminnej i budowę kanalizacji deszczowej w miejscowości Idzbark”.
Na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 ze zm.)
poniżej przedstawiamy treść pytań wraz z odpowiedziami.
Pytanie1:
Pytanie odnośnie różnic między długościami kanalizacji deszczowej o poszczególnych średnicach oraz ilości studzienek DN 400/500/1000/1200. Różnice te zachodzą między danymi ilościowymi i zakresem robót zawartymi w przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej SST -04 ,,Kanalizacja deszczowa” oraz według planu sytuacyjnego.
Materiał | SST 04 | Przedmiar | Plan sytuacyjny |
Rura PE DN 160mm | 111(mb) | 20(mb) | 0(mb) |
Rura PE DN 200mm | 270(mb) | 0(mb) | 30(mb) |
Rura PE DN 250mm | 160(mb) | 160(mb) | 0(mb) |
Rura PE DN 338mm | 466(mb) | 66(mb) | 60(mb) |
Rura PE DN 400mm | 494(mb) | 494(mb) | 491(mb) |
Rura PE DN 450mm | 553(mb) | 553(mb) | 552(mb) |
Studzienki łącznie | 79(szt) | 34(szt) | 32 (szt) |
Proszę o wskazanie, które ilości są właściwe i które należy przyjąć do wyceny robót objętych niniejszym przetargiem. ?
odpowiedź: Do wyceny robót należy przyjąć dane określone w planie sytuacyjnym.
Pytanie 2:
Prosimy o określenie na podstawie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej, jaka część zadania jest związana z obsługą budownictwa mieszkaniowego.
odpowiedź: w związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia części zadania związanego z obsługa budownictwa mieszkaniowego do całości zadania należy przyjąć stawkę podatku 22%.
Dodano pytania i odpowiedzi
IGK-341/3/2007
dotyczy: Modernizacja drogi gminnej i budowa kanalizacji deszczowej w Miejscowości Lidzbark.
Na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 ze zm.)
poniżej przedstawiamy treść pytań wraz z odpowiedziami.
Pytanie 1: Proszę o wyjaśnienie czy w ramach ww. zadania występują roboty związane z budownictwem mieszkaniowym i infrastrukturą towarzyszącą a jeżeli tak to w jakim procencie. Powyższa informacja ma służyć ustaleniu wysokości podatku VAT stosownie do art. 146 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11.03.2004r. od podatku od towarów i usług.
Odpowiedź: należy przyjąć 22% VAT.
Ogłoszenie
Wójt Gminy Ostróda zaprasza do składania ofert na zadanie „Modernizacja drogi gminnej i budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Idzbark-etap I“.
- data publikacji ogłoszenia w BZP: 1 października 2007
I. Zamawiający
Gmina Ostróda
ul. Mickiewicza 24
14-100 Ostróda
www.gminaostroda.pl
e-mail:
poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.00-15.00
tel./fax. 089 646-29-45
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”.
III. Sposób uzyskania SIWZ
SIWZ znajduje się na stronie internetowej www.bip.gminaostroda.pl oraz można ją otrzymać bezpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy Ostróda ul. Mickiewicza 24, I piętro, pokój nr 8 na pisemny wniosek Wykonawcy.
1. Zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację nie później, niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie.
2. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
- w sprawie przedmiotu zamówienia: Jan Brzozowski, Zbigniew Tomczyk telefon kontaktowy - (089 646-32-81 wew. 56, -J. Brzozowski. wew. 43 -Z.Tomczyk), fax (089) 646-29-45.
- w sprawie treści SIWZ: Magdalena Wajdyk telefon kontaktowy (089 646 32 81 wew. 37),
IV. Opis przedmiotu zamówienia
KOD CPV 45231300
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji deszczowej od wylotu do D25-D41
wraz z podłączeniem studni chłonnych do D41 zgodnie z posiadaną dokumentacją, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Zakres rzeczowy:
Kanalizacja deszczowa z rur kanalizacyjnych PE dwuściennych
- rurociąg Ø 160 mm L= 20,0 m
- rurociąg Ø 250 mm L= 160,0 m
- rurociąg Ø 338 mm L= 66,0 m
- rurociąg Ø 400 mm L= 494,0 m
- rurociąg Ø 450 mm L= 553,0 m
- studnie z tworzyw sztucznych Ø 400 mm, głębokość do 2,0m - 3 kpl.
- studnie z tworzyw sztucznych Ø 1000 mm, głębokość do 2,0m - 14 kpl
- studnie z kręgów betonowych Ø 1200 mm, o średniej głębokości do 2,0m - 13 kpl
- wpusty betonowe Ø 500 mm - 4 kpl
- osadnik wirowy V2B1-3 , Ø 1200 mm z wkładem lamelowym - 1,0 kpl
Zamawiający w świetle obowiązujących przepisów dopuszcza zastosowanie na w/w obiekcie równoważnych materiałów charakteryzujących się cechami technicznymi i technologicznymi określonymi w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
W przypadku przedstawienia w ofercie zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych powodujących konieczność dokonania zmian w dokumentacji, w wycenie budowy należy uwzględnić koszt wykonania i zatwierdzenia zamiennej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich pozwoleń i uzgodnień w terminie określonym w SIWZ.
Zakres rzeczowy zamówienia należy wykonać zgodnie ze SIWZ, zatwierdzoną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz dokonaną wizją lokalną.
V. Informacja o ofertach częściowych
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
VI. Informacja o ofertach wariantowych
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
VII. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia - 30 czerwca 2008
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Wniosą wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. w wysokości 10 000 zł w terminie wskazanym w SIWZ. pkt 7.
5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. składanej oferty.
6. Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) przynajmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163).
8. Udzielą minimum 5 letniej gwarancji na wszystkie roboty objęte zamówieniem.
9. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w siwz.
- Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
IX. Wymagania dotyczące wadium
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163) w wysokości 10.000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych ) w terminie do dnia 23 października 2007 roku do godz. 10.00
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Ostróda
ul. Mickiewicza 24
14-100 Ostróda
pokój nr 10, I piętro, sekretariat
do dnia 24 października 2007, godz. 10.00
otwarcie ofert nastąpi 24 października 2007r. o godz. 10.30, I piętro sala konferencyjna
XI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz ich znaczenie
- Cena oferty 100 %
XII. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XIV. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik Nr 5 do SIWZ Przedmiar Robót do Wyceny
Specyfikacje Techniczne
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Budowa Kanalizacji Deszczowej
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Roboty Przygotowawcze
Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka
data publikacji: 01.10.2007, ostatnia aktualizacja: 07.11.2007, odsłon: 1 278