Ostróda,  14 grudnia 2020r.
|ZP.271.7.2020
Strona Internetowa Zamawiającego

Dot.:  Dostawa sprzętu i usług. do Projektu  pn.:  „Informatyzacja urzędu i wdrożenie nowoczesnych e-usług w Gminie Ostróda”
 
Działając na podstawie art. 92 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r.   poz. 1843 ze zm.) informuję, że  na podstawie art. 93 ust. 1, pkt. 1 unieważnia się postepowanie dla częsci I zamówienia tj. Doposażenie Serwerowni w związku z niezłożenieniem żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
 
 
 

Ostróda, 12 października    2020r.
ZP.271.7.2020

Strona internetowa Zamawiającego

Dot. :  Dostawa sprzętu i usług. do Projektu  pn.:  „Informatyzacja urzędu i wdrożenie nowoczesnych e-usług w Gminie Ostróda”.
 
1. Zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.; dalej: uPzp) informuję, że po dokonaniu oceny ofert złożonych w postępowaniu jw. i badaniu czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu  oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu jako najkorzystniejszą na podstawie na podstawie art. 91 ust. 1  uPzp wybrano:
 
Część II  Doposażenie dla aplikacji eRada
ofertę nr 5  złożoną  ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE ul. Grota Roweckiego 64/10,           14-500 Braniewo.  Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i otrzymała najwyższą łączną punktację-100pkt. Punktacja przyznana w poszczególnych kryteriach oceny ofert: cena- 60 pkt;  dodatkowa gwarancja - 40 pkt.
 
Nr oferty
wykonawca
Punkty Cena ofertowa brutto
Punkty Dodatkowa gwarancja
Łączna punktacja
2.
NetSECURE Sp. z o.o.  ul.Świętokrzyska 30/63,
00-116 Warszawa
-
-
 
3.
NEO Komputer Sp. J.
Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski  
ul. Grunwaldzka 19G, 14-100 Ostróda
-
-
 
5.
ITerka24
POGOTOWIE INFORMATYCZNE
ul. Grota Roweckiego 64/10,           14-500 Braniewo
60,00
40,00
100,00
 
 
Część III  Wyposażenie stanowisk komputerowych
ofertę nr 5  złożoną  ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE ul. Grota Roweckiego 64/10,           14-500 Braniewo.  Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i otrzymała najwyższą łączną punktację-100pkt. Punktacja przyznana w poszczególnych kryteriach oceny ofert: cena- 60 pkt;  montaż terminala na monitorze- 10 pkt., przdłużony termin gwarancji - 30 pkt.
 
Nr oferty
wykonawca
Punkty Cena ofertowa brutto
Punkty Montaż Terminala/Nettop’a na Monitorze
Punkty Przedłużony termin Gwarancji i Rękojmi
Łączna punktacja
2.
NetSECURE Sp. z o.o.                    ul. Świętokrzyska 30/63,              00-116 Warszawa
-
-
-
-
3.
NEO Komputer Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski                                         ul. Grunwaldzka 19G, 14-100 Ostróda
-
-
-
-
4.
Sygnite SA, ul. Modlińska 199a, 03-122 Warszawa
55,93
10,00
30,00
95,93
5.
ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE                       ul. Grota Roweckiego 64/10,           14-500 Braniewo
60,00
10
30
100,00
 
 
Część IV  Doposażenie dla systemu eRada
ofertę nr 5  złożoną  ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE ul. Grota Roweckiego 64/10,           14-500 Braniewo.  Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i otrzymała najwyższą łączną punktację-100pkt. Punktacja przyznana w poszczególnych kryteriach oceny ofert: cena- 60 pkt;  skrócenie terminu realizacji - 40 pkt.
 
Nr oferty
wykonawca
Punkty Cena ofertowa brutto
 Punkty Skrócenie terninu realizacji zadania
Łączna punktacja
1.
MWC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,                                        ul. Kowalewicka 12, 60-002 Poznań
45,88
40,00
85,88
5.
ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE                     
 ul. Grota Roweckiego 64/10,           14-500 Braniewo
60,00
40,00
100,00
 
 

 

Ostróda, 7 września    2020r.

ZP.271.7.2020
Sprostowanie
Informacja z otwarcia ofert
Dot. :  Dostawa sprzętu i usług. do Projektu  pn.:  „Informatyzacja urzędu i wdrożenie nowoczesnych e-usług w Gminie Ostróda”.
 
 Po poprawieniu na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2   oczywistych omyłek  rachunkowych w ofertach, na które Wykonawcy wyrazili zgodę  Zamawiający aa podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2019r. poz. 1843.; dalej: uPzp)  zamiesza informacje dotyczące postępowania pn.: Dostawa sprzętu i usług. do Projektu  pn.:  „Informatyzacja urzędu i wdrożenie nowoczesnych e-usług w Gminie Ostróda”.  Zamawiający na sfinansowanie   zamówienia zamierza przeznaczyć :
Część I  Doposażenie Serwerowni
Zamawiający na sfinansowanie  I części  zamówienia zamierza przeznaczyć : 348.880,89zł brutto
 
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto
Zwiększona wydajność procesorów
Funkcjonalna karta zarządzalna
2.
NetSECURE Sp. z o.o.                    ul. Świętokrzyska 30/63,              00-116 Warszawa
325.672,02zł
nie
tak
3.
NEO Komputer Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski               ul. Grunwaldzka 19G,                    14-100 Ostróda
347.099,85zł
nie
tak
5.
ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE                       ul. Grota Roweckiego 64/10,           14-500 Braniewo
325.672,02zł
tak
tak
 
Część II  Doposażenie dla aplikacji eRada
Zamawiający na sfinansowanie  II części  zamówienia zamierza przeznaczyć : 142.243.64zł brutto
 
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto
Dodatkowa gwarancja
2.
NetSECURE Sp. z o.o.                                   ul. Świętokrzyska 30/63,                                00-116 Warszawa
154.414,20zł
Tak/4 lata
3.
NEO Komputer Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski                                         ul. Grunwaldzka 19G, 14-100 Ostróda
141.690,00zł
nie
5.
ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE                       ul. Grota Roweckiego 64/10,           14-500 Braniewo
154.414,20zł
Tak/4 lata
 
 
Część III  Wyposażenie stanowisk komputerowych
Zamawiający na sfinansowanie  III części  zamówienia zamierza przeznaczyć : 268.974,22zł brutto
 
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto
Montaż Terminala/Nettop’a na Monitorze
Przedłużony termin Gwarancji i Rękojmi
2.
NetSECURE Sp. z o.o.                    ul. Świętokrzyska 30/63,              00-116 Warszawa
273.385,95zł
Tak/dedykowany uchwyt montażowy
Tak/5 lat
3.
NEO Komputer Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski                                         ul. Grunwaldzka 19G, 14-100 Ostróda
267.817,00zł
nie
nie
4.
Sygnite SA, ul. Modlińska 199a, 03-122 Warszawa
293.256,60zł
Tak / VESA
TAK/60 miesięcy
5.
ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE                       ul. Grota Roweckiego 64/10,           14-500 Braniewo
273.385,95zł
Tak/dedykowany uchwyt montażowy
5 lat
 
Część IV  Doposażenie dla systemu eRada
Zamawiający na sfinansowanie  IV części  zamówienia zamierza przeznaczyć : 8.327,10zł
 
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto
 Skrócenie terninu realizacji zadania
1.
MWC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,                                        ul. Kowalewicka 12, 60-002 Poznań
7.960,56zł
do 14 dni
5.
ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE                       ul. Grota Roweckiego 64/10,           14-500 Braniewo
6.088,50zł
Do 14 dni
 
Wykonawcy zaakceptowali warunki płatności określone w wzorze umowy oraz termin wykonania zamówienia.  Przypominam jednocześnie, że Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej powyższej informacji, zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody że powiązania  z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
 
Ostróda, 26 sierpnia   2020r.
ZP.271.7.2020
Sprostowanie
Informacja z otwarcia ofert
Dot. :  Dostawa sprzętu i usług. do Projektu  pn.:  „Informatyzacja urzędu i wdrożenie nowoczesnych e-usług w Gminie Ostróda”.
 
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2019r. poz. 1843.; dalej: uPzp) Zamawiający zamiesza informacje dotyczące postępowania pn.: Dostawa sprzętu i usług. do Projektu  pn.:  „Informatyzacja urzędu i wdrożenie nowoczesnych e-usług w Gminie Ostróda”.  Zamawiający na sfinansowanie   zamówienia zamierza przeznaczyć :
Część I  Doposażenie Serwerowni
Zamawiający na sfinansowanie  I części  zamówienia zamierza przeznaczyć : 348.880,89zł brutto
 
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto
Zwiększona wydajność procesorów
Funkcjonalna karta zarządzalna
2.
NetSECURE Sp. z o.o.                    ul. Świętokrzyska 30/63,              00-116 Warszawa
309.806,52zł
nie
tak
3.
NEO Komputer Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski               ul. Grunwaldzka 19G,                    14-100 Ostróda
347.099,85zł
nie
tak
5.
ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE                       ul. Grota Roweckiego 64/10,           14-500 Braniewo
309.806,52zł
tak
tak
 
Część II  Doposażenie dla aplikacji eRada
Zamawiający na sfinansowanie  II części  zamówienia zamierza przeznaczyć : 142.243.64zł brutto
 
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto
Dodatkowa gwarancja
2.
NetSECURE Sp. z o.o.                                   ul. Świętokrzyska 30/63,                                00-116 Warszawa
179.365,98zł
Tak/4 lata
3.
NEO Komputer Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski                                         ul. Grunwaldzka 19G, 14-100 Ostróda
141.690,00zł
nie
5.
ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE                       ul. Grota Roweckiego 64/10,           14-500 Braniewo
179.365,98zł
Tak/4 lata
 
 
Część III  Wyposażenie stanowisk komputerowych
Zamawiający na sfinansowanie  III części  zamówienia zamierza przeznaczyć : 268.974,22zł brutto
 
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto
Montaż Terminala/Nettop’a na Monitorze
Przedłużony termin Gwarancji i Rękojmi
2.
NetSECURE Sp. z o.o.                    ul. Świętokrzyska 30/63,              00-116 Warszawa
305.661,15zł
Tak/dedykowany uchwyt montażowy
Tak/5 lat
3.
NEO Komputer Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski                                         ul. Grunwaldzka 19G, 14-100 Ostróda
267.817,00zł
nie
nie
4.
Sygnite SA, ul. Modlińska 199a, 03-122 Warszawa
293.256,60zł
Tak / VESA
TAK/60 miesięcy
5.
ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE                       ul. Grota Roweckiego 64/10,           14-500 Braniewo
305.661,15zł
Tak/dedykowany uchwyt montażowy
5 lat
 
Część IV  Doposażenie dla systemu eRada
Zamawiający na sfinansowanie  IV części  zamówienia zamierza przeznaczyć : 8.327,10zł
 
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto
 Skrócenie terninu realizacji zadania
1.
MWC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,                                        ul. Kowalewicka 12, 60-002 Poznań
7.960,56zł
do 14 dni
5.
ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE                       ul. Grota Roweckiego 64/10,           14-500 Braniewo
6.088,50zł
Do 14 dni
 
Wykonawcy zaakceptowali warunki płatności określone w wzorze umowy oraz termin wykonania zamówienia.  Przypominam jednocześnie, że Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej powyższej informacji, zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody że powiązania  z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
 
Ostróda, 20 sierpnia 2020r.

ZP.271.7.2020

Informacja z otwarcia ofert

Dot. : Dostawa sprzętu i usług. do Projektu pn.: „Informatyzacja urzędu i wdrożenie nowoczesnych e-usług w Gminie Ostróda”.

 

Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 1843.; dalej: uPzp) Zamawiający zamiesza informacje dotyczące postępowania pn.: Dostawa sprzętu i usług. do Projektu pn.: „Informatyzacja urzędu i wdrożenie nowoczesnych e-usług w Gminie Ostróda”. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć :

Część I Doposażenie Serwerowni

Zamawiający na sfinansowanie I części zamówienia zamierza przeznaczyć : 348.880,89zł brutto

 

Nr oferty

wykonawca

Cena ofertowa brutto

Zwiększona wydajność procesorów

Funkcjonalna karta zarządzalna

2.

NetSECURE Sp. z o.o. ul. Świętokrzyska 30/63, 00-116 Warszawa

309.806,52zł

nie

tak

3.

NEO Komputer Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski ul. Grunwaldzka 19G, 14-100 Ostróda

347.099,85zł

nie

tak

5.

ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE ul. Grota Roweckiego 64/10, 14-500 Braniewo

309.806,52zł

nie

nie

 

Część II Doposażenie dla aplikacji eRada

Zamawiający na sfinansowanie II części zamówienia zamierza przeznaczyć : 142.243.64zł brutto

 

Nr oferty

wykonawca

Cena ofertowa brutto

Dodatkowa gwarancja

2.

NetSECURE Sp. z o.o. ul. Świętokrzyska 30/63, 00-116 Warszawa

179.365,98zł

Tak/4 lata

3.

NEO Komputer Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski ul. Grunwaldzka 19G, 14-100 Ostróda

141.690,00zł

nie

5.

ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE ul. Grota Roweckiego 64/10, 14-500 Braniewo

179.365,98zł

Tak/4 lata

 

 

Część III Wyposażenie stanowisk komputerowych

Zamawiający na sfinansowanie III części zamówienia zamierza przeznaczyć : 268.974,22zł brutto

 

Nr oferty

wykonawca

Cena ofertowa brutto

Montaż Terminala/Nettop’a na Monitorze

Przedłużony termin Gwarancji i Rękojmi

2.

NetSECURE Sp. z o.o. ul. Świętokrzyska 30/63, 00-116 Warszawa

305.661,15zł

Tak/dedykowany uchwyt montażowy

Tak/5 lat

3.

NEO Komputer Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski ul. Grunwaldzka 19G, 14-100 Ostróda

267.817,00zł

nie

nie

4.

Sygnite SA, ul. Modlińska 199a, 03-122 Warszawa

293.256,60zł

Tak / VESA

TAK/60 miesięcy

5.

ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE ul. Grota Roweckiego 64/10, 14-500 Braniewo

305.661,15zł

Tak/dedykowany uchwyt montażowy

5 lat

 

Część IV Doposażenie dla systemu eRada

Zamawiający na sfinansowanie IV części zamówienia zamierza przeznaczyć : 8.327,10zł

 

Nr oferty

wykonawca

Cena ofertowa brutto

 Skrócenie terninu realizacji zadania

1.

MWC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kowalewicka 12, 60-002 Poznań

7.960,56zł

do 14 dni

5.

ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE ul. Grota Roweckiego 64/10, 14-500 Braniewo

6.088,50zł

Do 14 dni

 

Wykonawcy zaakceptowali warunki płatności określone w wzorze umowy oraz termin wykonania zamówienia. Przypominam jednocześnie, że Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej powyższej informacji, zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

                         

 

 

Ostróda, 14 sierpnia 2020r.

ZP.271.7.2020

Strona Internetowa Zamawiającego

 

Dotyczy:  :  Dostawa sprzętu i usług. do Projektu  pn.:  „Informatyzacja urzędu i wdrożenie nowoczesnych e-usług w Gminie Ostróda”.

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 4  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz.1843 ) Zamawiający   dokonuje modyfikacji treści  SIWZ w zakresie  części  II Opis przedmiotu zamówienia

 Zadanie 1 (a) - Doposażenie Serwerowni.

Punkt 4: Macierz dyskowa:

Było: 

1.   Konfiguracja dwuprocesorowa, minimalna wydajność pojedynczego CPU 13800 punktów w PassMark, www.cpubenchmark.net (Pomiar średni - Average CPU Mark) - stan najwcześniej na dzień ogłoszenia postępowania. Załączyć wydruk do Oferty. 

 

Jest:

1.   Konfiguracja dwuprocesorowa, minimalna wydajność pojedynczego CPU 12150 punktów w PassMark, www.cpubenchmark.net (Pomiar średni - Average CPU Mark) stan najwcześniej na dzień ogłoszenia postępowania. Załączyć wydruk do Oferty. 

W przypadku braku Procesora na ww. liście, Zamawiający uzna wydruk dla procesora z tej samej rodziny procesorów o parametrach takich samych lub lepszych, dotyczących: 

Liczba rdzeni / wątków.

Częstotliwość robocza (maksymalna.).

Wbudowana pamięć podręczna L2 + L3.

Projektowana moc cieplna.

Obsługiwana pamięć.

Obsługiwane technologie:

- Technologia Hyper-Threading,

- PowerNow / Enhanced SpeedStep (parametr techniczny), 

- Turbo Core / Turbo Boost,

- Wirtualizacja,

- Ochrona antywirusowa / Execute Disable bit.

 

W związku z dokonaną modyfikacją Zamawiający przedłuża termin składania ofert
 z
17.08.2020 na 20.08.2020r. godz. 10.00.

 Jednocześnie zamawiający umieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w  zakresie terminu składania ofert.  

 
 
 
Ogłoszenie nr 540152574-N-2020 z dnia 14-08-2020 r.
Ostróda:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 568022-N-2020
Data: 31/07/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ostróda, Krajowy numer identyfikacyjny 51074325500000, ul. Jana III Sobieskiego   1, 14-100  Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896760780, e-mail , faks 896760790.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminaostroda.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest: termin składania ofert 17.08.2020 godz. 10.00
W ogłoszeniu powinno być: termin składania ofert 20.08.2020 godz. 10.00

 

 
 
Ogłoszenie nr 568022-N-2020 z dnia 2020-07-31 r.
 
Gmina Ostróda: Dostawa sprzętu i usług. do Projektu pn.: „Informatyzacja urzędu i wdrożenie nowoczesnych e-usług w Gminie Ostróda”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, w ramach Osi Priorytetowej RPWM.03.00.00 – „Cyfrowy Region”, Działanie RPWM.03.01.00
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostróda, krajowy numer identyfikacyjny 51074325500000, ul. Jana III Sobieskiego   1 , 14-100  Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896760780, e-mail , faks 896760790.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminaostroda.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.gminaostroda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gminaostroda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
Urząd Gminy Ostróda, Sekretariat ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i usług. do Projektu pn.: „Informatyzacja urzędu i wdrożenie nowoczesnych e-usług w Gminie Ostróda”.
Numer referencyjny: ZP.271.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw i usług składające się z następujących części: 1.1. część 1 - Doposażenie Serwerowni – Zadanie Nr. 7 z Wniosku o dofinansowanie: 1. dostawę sprzętu informatycznego. Szczegółowe wymagania zawarto w Części II – Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia. 2. świadczenie usługi Gwarancji i Rękojmi rozumianej jako wsparcie techniczne oraz serwis systemu informatycznego umożliwiający prawidłowe jego funkcjonowanie, 3. przeprowadzenie niezbędnych Szkoleń, 4. Kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia: 48822000-6 Serwery Komputerowe. 48600000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne. 48732000-8 Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych. 32422000-7 Elementy składowe sieci. 30233141-1 Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID). 48823000-3 Serwery plików. 48710000-8 Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania. 32424000-1 Infrastruktura sieciowa. 32420000-3 Urządzenia sieciowe. 32422000-7 Elementy składowe sieci. 32421000-0 Okablowanie sieciowe. 30213300-8 Komputer biurkowy. 30231300-0 Wyświetlacze płaskie. 39717200-3 Urządzenia klimatyzacyjne. 80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego, 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego, 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe, 48920000-3 Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych, 48990000-4 Pakiety oprogramowania arkuszy kalkulacyjnych i rozszerzeń, 1.2. część 2 - Doposażenie dla aplikacji eRada – Zadanie Nr. 6 (1) z Wniosku o dofinansowanie. Szczegółowe wymagania zawarto w Części II – Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia: 1. dostawę sprzętu informatycznego, 2. świadczenie usługi Gwarancji i Rękojmi rozumianej jako wsparcie techniczne oraz serwis systemu informatycznego umożliwiający prawidłowe jego funkcjonowanie, 3. przeprowadzenie niezbędnych Szkoleń, 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia: 30213100-6 Komputery przenośne. 48600000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne. 48732000-8 Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych. 30231300-0 Wyświetlacze płaskie. 38652000-0 Projektory filmowe. 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe, 48920000-3 Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych, 48990000-4 Pakiety oprogramowania arkuszy kalkulacyjnych i rozszerzeń, 1.3. część 3 - Wyposażenie stanowisk komputerowych – Zadanie Nr. 12 z Wniosku o dofinansowanie. Szczegółowe wymagania zawarto w Części II – Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia: 1. dostawę sprzętu informatycznego, 2. świadczenie usługi Gwarancji i Rękojmi rozumianej jako wsparcie techniczne oraz serwis systemu informatycznego umożliwiający prawidłowe jego funkcjonowanie, 3. przeprowadzenie niezbędnych Szkoleń, 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia: 30213300-8 Komputer biurkowy. 30213100-6 Komputery przenośne. 48600000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne. 48732000-8 Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych. 30231300-0 Wyświetlacze płaskie. 38652000-0 Projektory filmowe. 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe, 48920000-3 Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych, 48990000-4 Pakiety oprogramowania arkuszy kalkulacyjnych i rozszerzeń, 1.4. część 4 - Doposażenie dla systemu eRada – Zadanie Nr. 6 (2) z Wniosku o dofinansowanie. Szczegółowe wymagania zawarto w Części II – Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia: 1. dostawę sprzętu informatycznego, 2. świadczenie usługi Gwarancji i Rękojmi rozumianej jako wsparcie techniczne oraz serwis systemu informatycznego umożliwiający prawidłowe jego funkcjonowanie, 3. przeprowadzenie niezbędnych Szkoleń, 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia: 32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo. 32333100-7 Rejestratory obrazu wideo. 2. Zamawiający informuje, że brak podania przez Wykonawcę nazwy modelu (serii/wersji) oferowanego oprogramowania i sprzętu oraz jego producenta, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią formularza zapytania ofertowego, z uwagi na fakt braku możliwości sprawdzenia oferowanego sprzętu i oprogramowania z minimalnymi wymaganiami zamawiającego, opisanymi SOPS, 3. Elementy wyposażenia (urządzenia), materiały muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 4. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.

II.5) Główny kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: a. część 1 - do 45 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. b. część 2 - do 45 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. c. część 3 - do 45 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. d. część 4 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. Wskazane terminy dotyczą całkowitego zakończenia wykonanych dostaw i dokonania odbiorów. Do upływu wskazanego terminu Wykonawca ma obowiązek wykonać wszystkie prace związane z realizacją przedmiotu umowy i zgłosić je do odbioru wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do jego dokonania.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2.3. doświadczenie zawodowe: Wykonawca spełni warunek jeżeli: a. Dla części 1. 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: co najmniej dwie dostawy wraz z instalacją serwerów, komputerów (terminali), pamięci masowych i elementów aktywnych sieci o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każda. 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: co najmniej jedną osobą na stanowisku Instalatora – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w instalowaniu i konfigurowaniu serwerów i pamięci masowych, konfigurowaniu sieci komputerowych i konfigurowaniu usługi AD. b. Dla części 2. 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: co najmniej dwie dostawy wraz z instalacją różnych sprzętów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda. 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: co najmniej jedną osobą na stanowisku Instalatora – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w instalowaniu i konfigurowaniu sprzętów komputerowych, konfigurowaniu sieci komputerowych i konfigurowaniu usługi AD. c. Dla części 3. 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: co najmniej dwie dostawy sprzętów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda. d. Dla części 4. Zamawiający nie stawia warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się spełnieniem warunków udziału. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie dwie dostawy, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie dwóch dostaw wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową samodzielnie spełnia wymagania Zamawiającego.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Z zastrzeżeniem paragrafu 7 pkt. 7 ppkt 1.3. SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia, o którym mowa w punkcie 1 wyżej. 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złozyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz Dostaw – Załącznik Numer 8 do SIWZ. z załączeniem dowodów, czy dostawy zostały wykonane należycie. 2. Wykaz Osób dla części 1,2, – Załącznik Numer 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty (Załącznik 1 - Formularz Ofertowy) każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ - informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie , że Wykonawca spełnia warunki w postępowaniu. 3. Dokumenty o którym mowa w §V pkt. 2) SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – Załącznik 1 Numer 5-6 do SIWZ. 4. *) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców. 1. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o którym mowa w punkcie 7.1 niżej składne jest przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu. 3. W przypadku Wykonawców działających w formie spółki cywilnej oświadczenia, o których mowa w punkcie 2.2 wyżej oraz punkcie 7.1 niżej składne jest przez każdego wspólnika spółki cywilnej oddzielnie we własnym imieniu (osoby prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą określoną w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - „Firma przedsiębiorcy”).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
cena
60,00
inne kryteria
40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być wprowadzone przez Strony zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp. 2. Niezależnie od postanowień ust. 1 zmiana zapisów umowy może nastąpić w przypadku i zakresie: 2.1. zmiany terminu realizacji umowy. Termin realizacji umowy może ulec zmianie, w szczególności gdy zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą uważa się działania sił przyrody, takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne itp. W takim przypadku strony ustalą nowy termin realizacji umowy, z tym, że maksymalny termin zakończenia będzie przypadał nie później niż 30 dni po zakończeniu okresu przerwy lub postoju spowodowanego wystąpieniem siły wyższej. 2.2. w przypadku zakończenia wytwarzania oprogramowania lub danego modelu sprzętu objętego ofertą lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP, Strony dopuszczają zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania minimalne określone w SOPZ; 2.3. w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania lub sprzętu Strony dopuszczają zmianę polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SOPZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wady. W przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji oprogramowania lub nowego modelu sprzętu, Strony dopuszczają zmianę wersji oprogramowania lub modelu sprzętu pod warunkiem, że nowa wersja lub model spełniają wymagania minimalne określone w SOPZ; 3. Inne, w następujących przypadkach: 3.1. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy- w zakresie sposobu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy; 3.2. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony – w zakresie niejasnych lub rozbieżnych pojęć; 3.3. zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy lub zakresu zamówienia wykonywanego przy udziale podwykonawców; 3.4. zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w zakresie wysokości należnego podatku; 3.5. zmiany w zakresie sposobu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu przedmiotowego umowy gdy: a. konieczność wprowadzenia tych zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją współfinansującą zamówienie, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; b. konieczność wprowadzenia tych zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń instytucji współfinansującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości. 4. Wszystkie powyższe postanowienia tworzą katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 5. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli stron w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności. 6. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: 6.1. danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 6.2. danych teleadresowych lub danych rejestrowych, 6.3. będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej dla stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
 
Część nr:
1
Nazwa:
Doposażenie Serwerowni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. część 1 - Doposażenie Serwerowni – Zadanie Nr. 7 z Wniosku o dofinansowanie: 1. dostawę sprzętu informatycznego. Szczegółowe wymagania zawarto w Części II – Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia. 2. świadczenie usługi Gwarancji i Rękojmi rozumianej jako wsparcie techniczne oraz serwis systemu informatycznego umożliwiający prawidłowe jego funkcjonowanie, 3. przeprowadzenie niezbędnych Szkoleń,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48822000-6, 48600000-4, 48732000-8, 32422000-7, 30233141-1, 48823000-3, 48710000-8, 32424000-1, 32420000-3, 32422000-7, 32421000-0, 30213300-8, 30231300-0, 30231300-0, 80510000-2, 48900000-7, 48920000-3, 48990000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
zwiększona wydajność procesorów
20,00
funkcjonalna karta zarządzalna
20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
2
Nazwa:
Doposażenie dla aplikacji eRada
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Doposażenie dla aplikacji eRada – Zadanie Nr. 6 (1) z Wniosku o dofinansowanie. Szczegółowe wymagania zawarto w Części II – Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia: 1. dostawa sprzętu informatycznego, 2. świadczenie usługi Gwarancji i Rękojmi rozumianej jako wsparcie techniczne oraz serwis systemu informatycznego umożliwiający prawidłowe jego funkcjonowanie, 3. przeprowadzenie niezbędnych Szkoleń,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48600000-4, 48732000-8, 30231300-0, 38652000-0, 48900000-7, 48920000-3, 48990000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena
40,00
dodatkowa gwarancja
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
3
Nazwa:
Wyposażenie stanowisk komputerowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyposażenie stanowisk komputerowych – Zadanie Nr. 12 z Wniosku o dofinansowanie. Szczegółowe wymagania zawarto w Części II – Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia: 1. dostawa sprzętu informatycznego, 2. świadczenie usługi Gwarancji i Rękojmi rozumianej jako wsparcie techniczne oraz serwis systemu informatycznego umożliwiający prawidłowe jego funkcjonowanie, 3. przeprowadzenie niezbędnych Szkoleń,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 30213100-6, 48600000-4, 48732000-8, 30231300-0, 38652000-0, 48900000-7, 48920000-3, 48990000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
Montaż Terminala/Nettop’a na Monitorze
10,00
Przedłużony termin Gwarancji i Rękojmi
30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
4
Nazwa:
Doposażenie dla systemu eRada
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Doposażenie dla systemu eRada – Zadanie Nr. 6 (2) z Wniosku o dofinansowanie. Szczegółowe wymagania zawarto w Części II – Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia: 1. dostawa sprzętu informatycznego, 2. świadczenie usługi Gwarancji i Rękojmi rozumianej jako wsparcie techniczne oraz serwis systemu informatycznego umożliwiający prawidłowe jego funkcjonowanie, 3. przeprowadzenie niezbędnych Szkoleń,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32323500-8, 32333100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
Skrócenie terminu realizacji Zadania
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:maksymalny termin realizacji dostawy 28 dni.Zaoferowanie skróconego terminu realizacji Zadania do 14 dni kalendarzowych - 40 punktów. Zaoferowanie minimalnego terminu realizacji Zadania na 28 dni kalendarzowych - 0 punktów
 
 

 

Data przekazania do publikacji: 31.07.2020
Osoba przekazująca: Magdalena Wajdyk

Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Kamil Klimowski

 

data publikacji: 31.07.2020, ostatnia aktualizacja: 14.12.2020, odsłon: 1 351


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16219056
odsłon strony

Aktualnie mamy
60 gości