IGK - 7112/ O/12/2004
Ostróda, 2004-08-09
Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego
1. Przedmiot zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w budynkach szkolnych w m. Samborowo i Tyrowo.
2. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Ostróda;
ul. Mickiewicza 24;
14 - 100 Ostróda;
www.gminaostroda.pl;
.
3. Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony.
4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Do pobrania w Urzędzie Gminy Ostróda ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda pokój nr 6 - nie odpłatnie.
5. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Zgodnie z SIWZ i przedmiarem robót - bez możliwości składania ofert częściowych.
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia: Do 2004-11-15.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Cena - 100%.
9. Informacja na temat wadium: Bez wadium.
10. Miejsce i termin składania ofert: W siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, Pokój nr 10 do dnia 2004-08-31 do godz. 9:45.
11. Miejsce i termin otwarcia: W siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, Pokój nr 11 do dnia 2004-08-31 do godz. 11.00.
12. Termin związania ofertą: Okres 30 dni, tj. do dnia 2004-09-30.
data publikacji: 30.12.2004, ostatnia aktualizacja: 30.12.2004, odsłon: 982