KOMUNIKAT DOTYCZĄCY DOWODÓW OSOBISTYCH

 

      W związku z upływem w 2011 roku dziesięcioletniego okresu ważności pierwszych dowodów osobistych wydawanych od 2001r. informujemy, że dowody te będą automatycznie unieważniane przez System Wydawania Dowodów Osobistych z upływem 10 lat od wyprodukowania.

 

     Posiadacz dowodu osobistego powinien sprawdzić na dokumencie datę wydania dowodu osobistego i złożyć najpóźniej 30 dni przed terminem wniosek o wydanie dowodu osobistego. Dowody osobiste, które stracą ważność nie będą uprawniały do posługiwania się nimi.

 

Nie pobiera się opłaty za wydanie dowodu osobistego. Informacje oraz wnioski dotyczące wydania dowodu osobistego dostępne są na stronie: www.bip.gminaostroda.pl oraz w Referacie Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Ostróda pok. 117. Telefonicznie informacje udzielane są pod numerem telefonu: 89 676-07-17.

 

UWAGA: Do wniosku o ponowne wydanie dowodu osobistego nie załącza się odpisu aktu stanu cywilnego, jeżeli dane zawarte w dowodzie osobistym nie uległy zmianie, a w dokumentacji dowodowej znajdują się te odpisy lub dokumenty te zostały sporządzone w urzędzie stanu cywilnego miejsca, w którym osoba ubiega się o wydanie dowodu osobistego.

Sporządził/a: Agnieszka Raczyńska
Umieścił/a: Iwona Kubaszczyk
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka

 

data publikacji: 10.06.2011, ostatnia aktualizacja: 19.10.2013, odsłon: 2 126


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16220715
odsłon strony

Aktualnie mamy
102 gości