Program pl.ID
 
15 kwietnia 2014 r. w siedzibie Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie odbyła się konferencja dla przedstawicieli urzędów gmin województwa warmińsko-mazurskiego pt. "Wszystko co warto wiedzieć o programie pl.ID". Konferencja zorganizowana przez podsekretarza stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych – Rafała Magrysia oraz Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego jest pierwszą z szesnastu, które odbędą się w całym kraju, a których celem jest przybliżenie aspektów wdrażania programu pl.ID w administracji.
 
Podczas spotkania, na które przybyło ponad 230 osób - kierowników jednostek samorządu terytorialnego oraz pracowników wykonujących zadania zlecone z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych i USC, przedstawiciele MSW i COI, którzy odpowiedzialni są za merytoryczną realizację projektu pl.ID omówili następujące zagadnienia:
 
1. Informatyzacja kluczowych rejestrów państwowych - nowe podejście do realizowanych projektów informatycznych w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych.
 
2. Zmiany prawne wynikające z wdrożenia Systemu Rejestrów Państwowych.
 
3. Źródło - aplikacja do obsługi systemu Rejestrów Państwowych.
 
4. Szkolenia wdrożeniowe - co, gdzie, jak i po co?
 
Więcej informacji dot. programu pl.ID uzyskają Państwo na stronie www.obywatel.gov.pl

Sporządził/a: Maria Kubaszczyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka

 

data publikacji: 17.04.2014, ostatnia aktualizacja: 16.05.2014, odsłon: 782


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16219451
odsłon strony

Aktualnie mamy
75 gości