Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko pracy Dyrektora Zakładu Obsługi Komunalnej w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 1 14-100 Ostróda
Wójt Gminy Ostróda informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko, został wybrany Pan Jan Waldemar Ignaczewski zamieszkały w Ostródzie.
Uzasadnienie:
Wybrana osoba spełnia wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Wykazała się bardzo dobrym przygotowaniem merytorycznym i znajomością przepisów prawa wymienionych w ogłoszeniu.
09.09.2009 r.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
/data, podpis osoby upoważnionej /
Wójt Gminy Ostróda ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Dyrektora Zakładu Obsługi Komunalnej w Ostródzie
nazwa stanowiska pracy
w
Urzędzie Gminy Ostróda
ul. Jana III Sobieskiego 1
14-100 Ostróda
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe (preferowany kierunek studiów: techniczny, ekonomiczny),
b) co najmniej pięcioletni staż pracy w zakładzie o podobnym charakterze w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
f) znajomość funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego,
g) znajomość ustaw: o finansach publicznych, gospodarce komunalnej, prawo zamówień publicznych,
h) przedstawienie pisemnej koncepcji funkcjonowania zakładu tj. struktura kadrowa zakładu, wyposażenie i opis technicznego zarysu funkcjonowania zakładu.
Informacje niezbędne do sporządzenia koncepcji:
Zakres działania zakładu to: obsługa komunalna gminy, prowadzenie gospodarki wodno-ściekowej oraz zaspakajanie zbiorowych potrzeb mieszkańców gminy w zakresie dostaw wody i odprowadzania ścieków, a w szczególności:
1. eksploatacja i utrzymanie sieci wodociągowej i ujęć wodnych w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym;
2. eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej w tym burzowej;
3. wszelkie działania dotyczące zawierania umów oraz rozliczania odbiorców wody i dostawców ścieków, informacje w zakresie zbiorowego dostarczania wody i odbioru ścieków.
Na terenie gminy znajduje się:
- 20 stacji uzdatniania wody,
- 3 hydrofornie,
-3 hydrofornie znajdujące się w rezerwie i jako punkty obserwacyjne,
-45 studni głębinowych,
-sieci wodociągowe 226,4 km,
-przyłącza wodociągowego 60,8 km,
- ilości odczytywanych wodomierzy 4.918,
- ilość rozliczeń ryczałtowych 259,
- 5 oczyszczalni ścieków,
-101 przepompowni ścieków gminy,
- 6 lokalnych przepompowni „obcych”,
- 124,4 km sieci kanalizacyjnych,
- 21,7 km przyłączy kanalizacyjnych.
- średnioroczne zużycie wody 538.000 m3
- średnioroczna ilość odprowadzonych ścieków 371.000 m3
2. Wymagania dodatkowe:
a) obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
b) samodzielność i komunikatywność,
c) umiejętność opracowywania planu finansowego,
d) dobra organizacja pracy,
Dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie szeroko pojętej działalności komunalnej, zarządzania zespołem ludzi oraz wiedzy i doświadczenia związane z pozyskiwaniem środków unijnych.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) nadzór nad wykonywaniem przez Zakład zadań statutowych,
b) podejmowanie w ramach udzielonego pełnomocnictwa przez Wójta Gminy decyzji,
c) opracowywanie projektów i planów uwzględniających rozwiązanie istotnych dla gminy problemów,
d) opracowywanie projektu planu finansowego Zakładu,
e) zawieranie umów dotyczących realizacji usług i świadczeń w zakresie działania Zakładu,
f) prowadzenie polityki kadrowej,
5. Wymagane dokumenty:
a) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowych przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/,
d) kserokopie świadectw pracy,
e) oryginał kwestionariusza osobowego,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełnych praw publicznych,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
h) pisemna koncepcja funkcjonowania zakładu komunalnego w tym:
- struktura organizacyjna,
- niezbędne zapotrzebowanie rzeczowe,
- stan zatrudnienia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urząd Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda z dopiskiem: Dotyczy naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Zakładu Obsługi Komunalnej w Ostródzie w terminie do dnia 7 września 2009r. do godz. 1500.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.gminaostroda.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda w Urzędzie Gminy Ostróda.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.Nr 223, poz. 1458)”.
Ostróda, 26 sierpnia 2009 r.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
/data, podpis osoby upoważnionej/
Sporządził/a: Monika Klimowska
Umieścił/a: Iwona Kubaszczyk
Zmodyfikował/a: Iwona Kubaszczyk
data publikacji: 26.08.2009, ostatnia aktualizacja: 09.09.2009, odsłon: 1 547